onsdag 4 mars 2009

Bara hata litegrann.

Jag är arg, less och trött så istället för att ge konstruktiv kritik till något mode(?)-fenomen väljer jag att bara fetdissa mitt allra mest älskade hatobjekt bland modebloggare. Expressens alldeles egna "glamomama": Cecilia B.
Ni hörde mig. Alla verkar bara älska henne och det är för mig en gåta.
För det första är hennes stil är ytterst tvivelaktig. Hon har snöat in på någon slags tidig 90-talsstil nu och det kan jag bara inte acceptera.
Det är fult fult fult! Inte för inte kallas ju 1992 för straffåret (eftersom allt var fult och dåligt då). Nu är vi inne i en ny kristid men det betyder på intet sätt att man måste börja hämta influenser från tidigt 90-tal, så gör dig själv och oss andra en tjänst och sluta genast Cecilia.
En annan sak med henne som jag bara älskar att hata är spegelminerna hon har på varenda jävla "dagens-outfit-bild". Ta bort! Du ser ut som en fjortis som blir uppraggad av äckliga gubbar på Lunarstorm. Det tål att upprepas: ta bort! Allvarligt talat, när man börjar närma sig 30 så är det faktiskt förbjudet att ha den där minen. Tänk på din lilla bebis Cissi, hon kommer ju att dö av skam när hon får se dig stå där och truta med munnen framför kameran. Hitta en ny min!
Jag vet, jag kan bara inte sluta läsa hennes blogg men jag dissar ändå.

2 kommentarer:

  1. haha jag kan bara hålla med dig, den där glamomama e bara för rolig, jag hatar hennes vidriga "modeblog" men kan inte sluta läsa den.
    Hennes humor sucks och hennes kläder med. stackars hennes unge!

    SvaraRadera