tisdag 28 april 2009

Tummen ner för torsos

Jag har ju tidigare tagit upp några av de problem som jag anser att sommaren för med sig men som sig bör har jag sparat det göttaste till sist. Eller ja alltså, det fulaste, det värsta, det mest förhatliga.
Jag pratar givetvis om bara överkroppar i stan.
De flesta kvinnor har vett nog att behålla kläderna på inom stadsmurarna, vi sparar godsakerna till stranden. Många män däremot tycks tro att de är så pass oemotståndliga att de måste kasta av sig sina överdelar i tid och otid. Jag kan förstå att det även handlar om någon slags bekvämlighetsåtgärd när det är riktigt varmt ute men det spelar ingen roll. Behåll kläderna på under shoppingturen och kaffepausen! Vi vill inte se några bara bringor oavsett om de är håriga, välvaxade, tränade eller otränade.


bild från kyssogram.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar