torsdag 7 maj 2009

Chanel No 5

Audrey Tatou måste sägas vara huset Chanels nya kelgris. Snart kommer filmen om Coco herself med mademoiselle Tatou i huvudrollen och hon har även fått äran att agera i modehusets nya reklamfilm för den välkända parfymen No 5.
Att parfymen är en stinkbomb som ingen kvinna under 60 med vettet i behåll kan tänkas vilja bära är en sak men reklamfilmen kan ju vara tjusig för det. Och det är den! Audrey Tatou är i mina ögon kanske världshistoriens vackraste kvinna, åtminstone på den här sidan 1950-talet. Dessutom utspelas reklamfilmen på ett tåg, det mest eleganta av alla färdmedel. Se filmen själva på Chanels hemsida.


bild från lipsticktracez.com

8 kommentarer:

  1. Åh, den är tjusig och Audrey är verkligen också tjusig. Något mer subtil och mindre sönderopererad än Hollywood-gardet. Viva la France!

    SvaraRadera
  2. Synd bara att hon är beroende av cocain...

    SvaraRadera
  3. Ja det var ju synd, om det nu är sant. Förstahandsinfo antar jag?

    SvaraRadera
  4. Japp, en kompis flickvän som är regissör i Paris känner henne....

    SvaraRadera
  5. men då är det ju inte förstahandsinfo min vän. Case closed!

    SvaraRadera
  6. Måste bara få komma med ytterligare ett inlägg i frågan. Jag är ingen drogromantiker men om någon kan missbruka kokain och ändå se ut som Audrey Tatou så hatten av. Dessutom så har jag ingenting att säga om hennes privatliv (dimhöljt eller ej) men jag tycker att hon är fantastiskt vacker och dessutom en duktig aktris.

    SvaraRadera
  7. Faktum är att de flesta modeller är missbrukare av något slag, det är inget nytt. Men att fröken Tatou som ger sken av att vara en helylle-tjej är missbrukare känns obehagligt och inget jag lyfter hatten för!

    SvaraRadera
  8. Ger hon verkligen sken av att vara en helylletjej? Snarast har väl hennes roller varit sådana. Ska bli intressant att se hur hennes image förändras med Coco-filmen.

    SvaraRadera