lördag 23 maj 2009

Seg lördag

Har ägnat hela dagen åt att städa och har därför inte varit särskilt fabulöst utstyrd själv och inte heller kunnat spotta några eventuella victims att dissa. Gårdagkvällen var dock mycket trevlig även om en orutinerad drinkare som undertecknad kom hem med lite för mycket innanför västen. Vaknade dock i fin form eftersom jag var medveten nog att ta en resorb innan sänggåendet. Spanade även in en del sköna lirare under kvällen. Jag och min tjusiga väninna hade även turen att få komplimangen "ojojoj, kolla hot chicks" från två halvalkade typer när vi gled in på en bar. Mycket ska man höra... Men then again, han hade ju rätt ;).
Har precis avnjutit en underbar grillmiddag och nu ska det tydligen bli kaffe. Så allt jag har att säga såhär på lördagaftonen är: ha en fortsatt trevlig kväll så återkommer jag med nya ondskefulla råd när ni minst anar det.

2 kommentarer: