torsdag 21 maj 2009

Lotterivinst nästa

Måste också berätta om den ofattbara tur jag hade idag på vår lilla shoppingtur. När det kommer till hud- och hårvård så sysslar jag enbart med naturliga produkter. För någon månad sedan bytte jag märke på min ansiktskräm till Annemarie Börlind och älskar älskar älskar den. När vi så gick och handlade idag tänkte jag bara kika in på naturapoteket för att spana in lite fler produkter från Börlind. Och hur tur hade jag inte då, hela den serien som jag använder var nedsatt till halva priset. Lite fundersam frågade jag expediten om den skulle gå ut snart eller så men utgångsdatumet var december så "de ville bara vara ute i tid", svarade hon. Så nu sitter jag här omgiven av ny dagkräm, nattkräm och ansiktsvatten. Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar