måndag 25 maj 2009

Drömma går ju

Jag lovade ju ett inlägg om dagen och har efter några dagars torftiga texter redan brutit det. Suck, det råder modetorka! Och dessutom är jag hela tiden på så gott humör nu när solen lyser att jag inte orkar dissa någon. What to do what to do?
Satt i alla fall och drömde mig bort idag tillsammans med en god vän. Var på besök hos henne och så råkade vi se ett hus i hennes grannskap som jag blev alldeles betuttad i. Snacka om perfekt läge!!! Mitt emellan det huset och hennes (den goda vännens) hus låg också en tennisbana så då sa vi att vi skulle mötas där på förmiddagarna (iaf under sommartid). Spela tennis iklädda vita helveckade kjolar, lacoste-piké, solskärm och stunsiga hästsvansar. Låter det inte underbart? Jag är en mästare på att drömma mig bort så nu har vi redan flyttat in där och sitter och grillar vareviga kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar