måndag 25 maj 2009

Hur många gånger kan man skriva om project runway?

Två inlägg på raken kanske kan hjälpa när man varit så dålig på författandet på sistone. Det börjar dra ihop sig till final i mitt favvo-program. Har bytt lite bland mina favoriter under seriens gång men jag måste säga att fortfarande är två av mina favoriter kvar. Inte kan jag ju komma på vad de heter men det är de där unga tjejerna, hon med femtiotals-looken och hon den där smala saken med lugg. Någon annan som tittar kanske vet vilka jag menar?
Det bästa med hela serien är ju finalavsnittet när man äntligen får se deras hela kollektioner. Kan vara lite svårt att utröna deras egentliga stilar innan dess. Tror dock, bittert nog, att jag befinner mig på semester när Bryant Park-avsnittet går så jag får väl kolla på nätet sen vem som vann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar