onsdag 20 maj 2009

När vi ändå talar om chinos

Jag kan inte riktigt utröna Arts hållning gentemot chinos men jag måste säga att jag är omåttligt förtjust. Jag har ju sagt mer än en gång att jag är en jeanstjej som gillar väldigt tajta och gärna otvättade jeans. Det är dock inte optimalt på sommaren då benen blir alldeles stekta och rödflammiga i de trånga jeansen. Därför är då chinosen sommarens räddning då de erbjuder ett dressat och samtidigt bekvämt alternativ till jeansen. Så trots den höga trendfaktorn har jag nu på kort tid införskaffat inte ett utan två par att svassa omkring i under sommaren. De senaste var Twist and Tangos himmelsblå variant som faktiskt måste sägas vara ett djärvt inslag i min garderob.


bild från twisttango.com

3 kommentarer:

  1. Nice! Var har du köpt den?

    SvaraRadera
  2. men det kan jag ju inte säga... Då röjer jag ju mig själv. Men jag kan säga så mycket att jag på nätet hittar man dem bland annat på Ellos. Just det, ellos.

    SvaraRadera
  3. Gud man skulle tro att jag var full när jag skrev det där men endast ett glas vin finns innanför västen. Art på besök, yeay! Ellos var nyckelordet dock...

    SvaraRadera