onsdag 20 maj 2009

Tappat fokus

Jag har varit en värdelös skribent de senaste dagarna (igen).
Vet inte riktigt hur många läsare vi har nu för tiden men jag hoppas att ni inte ledsnar. Vet själv hur irriterande det är när man besöker sina favoritbloggar och så har de inte skrivit på flera dagar. Förvisso är vi ju två om den här bloggen men Art har ju inte heller erbjudit någon konstans på inläggsfronten. Vi har lovat varandra ett inlägg var om dagen och nu får vi för fasen börja leva upp till löftet. Kan ju bara passa på att kasta in en brasklapp. Jag åker på semester om två veckor och då kommer det bli dåligt med skrivande från min sida, för att inte säga obefintligt. Inga datorer, inga telefoner på en vecka. Goda tider.
Men till dess ska det fan bli bättring! Nu ska jag ut på Tradera och vinna en auktion, höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar