torsdag 7 maj 2009

Problematisk byxpassform

Kanske är det ett tecken på att Arts ork inte riktigt är vad den borde men han väljer ändå att – utöver att skriva om sig själv i tredje person – klaga på problematisk byxpassform. Varför finns det här modet kvar som säger att byxorna i princip inte skall passa utan vara tältliknande och nerhasade till en annan kontinent? Jag förstår inte vad som är poängen. Det ser inte bra ut. Någonstans. Om det är komfort man är ute efter får man väl för fan gå över till kilt eller vad som helst. upphör.nu.

4 kommentarer:

  1. Man trodde ju ett tag att den där förskräckliga hängbrallan var utdöd men nu känns det som att den åter är på inmarsch. Vad hände? Varför protesterar inte folk på gatorna? Tänk om det här betyder att den lågt skurna tjejbrallan med tillhörande stringtrose-t också är på väg tillbaka. Gud hjälpe oss!

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Det är sjukt. Kanske läge att i och med den nya gymnasiereformen införa modekunskap inom historieundervisningen så att vi åtminstone kan förhålla oss till tidigare misstag? Jag vill inte se lågt skurna byxor på någon då det ytterst sällan gör mig till en happy camper.

    SvaraRadera
  3. Art, menar du haremsbyxan?

    SvaraRadera
  4. Det var inte haremsbyxan jag åsyftade specifikt men den får mig att freaka ur den också!

    SvaraRadera