torsdag 28 maj 2009

Cissi Cissi Cissi

Min alldeles egna favorit glamomama har hållit sig ganska lugn sedan hon flyttade från Expressen till Mama. Eller är det i själva verket så att jag inte längre kollar in hennes blogg så ofta eftersom jag sällan besöker mama.nu? Nå i alla fall. Jag kan ju inte släppa henne helt så härom dagen gick jag in och kollade vad hon haft för sig på sistone. Och goda gudar, vad har hänt med människan? Hon har spårat ur rejält och totalt!
Det här är beviset på att flera fel inte gör ett rätt. Snälla Cissi, bara för att du kastar på dig en massa märkeskläder är det ingen garanti för att du ser bra ut. Ta och städa till din stil och skärp dig människa!


bild från mama.nu

2 kommentarer:

  1. Men hallå! Ska den här stassen gå helt obemärkt förbi? Jag var förberedd på läsarstorm när jag publicerade den. Ge mig åsikter bitte!

    SvaraRadera
  2. Ser förjäkligt ut!

    SvaraRadera